Prešernov rojstni dan smo na šoli praznovali tako, da smo za učence organizirali Noč branja.
In kaj smo počeli?
Brali smo, v kar najširšem pomenu besede, brali smo zvezdne karte, kuharske recepte, električna
vezja in seveda knjige, stripe, revije …

Celoten program Noči branja je bil organiziran za učence devetega razreda, nadarjeni in
zainteresirani učenci od 5. do 8. razreda pa so si v mobilnem planetariju ogledali predstavitev Naše Osončje.

 

“bráti bêrem nedov., tudi beró; brál (á é)

  1. 1. razpoznavati znake za glasove in jih vezati v besede: zna brati in pisatibrati glagolicobrati na glas, črkovaje, gladkota pisava se težko bere / ali vaša mala že bere? zna bratislepi berejo s prsti
    // dojemati vsebino besedila: brati časopis, knjigo, pesmibrati francoskobral sem, da je predstava uspelabral sem o železniški nesrečito sem bral pri Cankarju, v knjigah / brati Župančiča njegove pesmistar. brati na bukve / berem, berem, pa ne razumemtam je stal, kakor beremo, velik gradknjiga se lepo berena prvi strani se bere / brati otrokom pravljice
  2. 2. razumevati ustaljene, dogovorjene znake: brati note, zemljevidbrati gradbeni načrt / naučil sem se brati sledove
  3. 3. ugotavljati misli, čustva po zunanjih znamenjih: brati z obraza, na obrazu, v očeh / vsako željo ji bere iz očina nosu mu berem, da laže / brati misliskrb se mu bere na obrazu …”

Vir: Slovar slovenskega knjižnega jezika, www.fran.si, dostop 4. 12. 2019.

 

(Skupno 341 obiskov, današnjih obiskov 1)