Svet šole je organ upravljanja, ki je sestavljen iz predstavnikov MOL, Sveta staršev in delavcev šole. Člani imajo štiriletni mandat.
Svet šole opravlja naslednje naloge:
- imenuje in razrešuje ravnatelja;
- sprejema program razvoja šole, letni delovni načrt in poročilo o njegovi uresničitvi;
- odloča o uvedbi nadstandardnih in drugih programov;
- obravnava poročila o vzgojno-izobraževalni problematiki;
- odloča o pritožbah v zvezi s statusom učenca šole;
- odloča o pritožbah v zvezi s pravicami, z obveznostmi in odgovornostmi delavcev iz delovnega razmerja;
- odloča o pritožbah staršev v zvezi z vzgojno-izobraževalnim delom;
- se seznanja s finančnim načrtom in sprejema zaključni račun šole;
- opravlja druge naloge, ki so določene z zakonom in aktom o ustanovitvi.
(Skupno 208 obiskov, današnjih obiskov 1)