Prešernov rojstni dan smo na šoli praznovali tako, da smo za učence organizirali Noč branja.
In kaj smo počeli?
Brali smo, v kar najširšem pomenu besede, brali smo zvezdne karte, kuharske recepte, električna
vezja in seveda knjige, stripe, revije …
Celoten program Noči branja je bil organiziran za učence devetega razreda, nadarjeni in
zainteresirani učenci od 5. do 8. razreda pa so si v mobilnem planetariju ogledali predstavitev Naše Osončje.
“bráti bêrem nedov., tudi beró; brál (á é)
- 1. razpoznavati znake za glasove in jih vezati v besede: zna brati in pisati; brati glagolico; brati na glas, črkovaje, gladko; ta pisava se težko bere / ali vaša mala že bere? zna brati; slepi berejo s prsti
// dojemati vsebino besedila: brati časopis, knjigo, pesmi; brati francosko; bral sem, da je predstava uspela; bral sem o železniški nesreči; to sem bral pri Cankarju, v knjigah / brati Župančiča njegove pesmi; star. brati na bukve / berem, berem, pa ne razumem; tam je stal, kakor beremo, velik grad; knjiga se lepo bere; na prvi strani se bere / brati otrokom pravljice - 2. razumevati ustaljene, dogovorjene znake: brati note, zemljevid; brati gradbeni načrt / naučil sem se brati sledove
- 3. ugotavljati misli, čustva po zunanjih znamenjih: brati z obraza, na obrazu, v očeh / vsako željo ji bere iz oči; na nosu mu berem, da laže / brati misli; skrb se mu bere na obrazu …”
Vir: Slovar slovenskega knjižnega jezika, www.fran.si, dostop 4. 12. 2019.